Friday, November 20, 2009

COSMICNATURE vs KURUS??


Salam...
Sebenarnya sepanjang seminggu saya kat umah mak, saya sempat jugak buat satu treatment yang membantu untuk meneruskan rancangan 'program diet' saya jugak... actually, treatment ni untuk semua jenis penyakit.. tp salah satu kebaikannya adalah mengurangkan jumlah kolestrol dan lemak dalam badan kite...so ape lagi, tiap2 hari saya ke tempat dimana menempatkan hampir 6 buah mesin yang dipanggil PRO-NATURE secara FREE!!! tak lama pun buat treatment ni..hanya 30 minit je..

Mula2 rasa macam tak brape confident nak buat, tp memandangkan yang mak saya dah buat hampir 2 bulan dan yang paling menakjubkan ialah bacaan kencing manis mak saya menurun setelah 2 minggu treatment.. ( dr bacaan 13 turun ke 4.5 !! ) bagus tak?? ramai responden yang sempat jugak saya tanye masing2 menunjukkan ibu jari...kata mereka..memang BEST!!

Jadi, kebetulan pulak one of my neighbour ada plak membeli mesin tu, saya pun ape lagi..kalau ade masa terluang cepat2 saya ke rumah jiran saya tu...heheheh.. nak slim la katakan... kene ade usaha..betul tak??
Sape2 yang nak tgok laman web cosmicnature tu klik kat sini ek : http://www.cosmicnature.com


No comments:

Post a Comment