Thursday, November 19, 2009

Hari ni memang HEAVEN!!

Salam...

Hari ni pagi-pagi lagi saya dah kuar hantar abah g dialisis (cuci buah pinggang) kat Pusat Haemodialisis Mawar, Seremban. Menjadi rutin mak saya g hantar abah setiap hari Selasa, Khamis dan Sabtu... so, after je solat subuh pagi td, saya dah siap2 pakai baju sukan nak berjoging kat Taman Tasik Seremban.. apa yang meng'heaven'kan saya adalah percubaan seminggu tanpa nasi dan amalkan senaman setiap hari bermula 12hb Nov menghasilkan sesuatu yang membanggakan...hehehehe... berat saya TURUN 1.7KG.. memang heaven day!!!

Kalau dah starting sungguh memberangsangkan... bertambah lagi semangat saya nak meneruskan 'program diet' saya... buat mereka yg membaca blog saya yang senasib ngan saya ni... ingat!! semua org mcm kite boleh jadik slim n cantik... dreams beautiful...bukan lagi mimpi...tp realiti..janji mesti ade usaha... chaiyok- chaiyok!!


No comments:

Post a Comment