Sunday, November 22, 2009

KENDURI...KENDURI..KENDURI... Adooyai!!



Salam...

Hari ni sememangnya hari yang menggerunkan... Sepanjang cuti sem ni, saya tak ada lagi pergi ke mana-mana majlis perkahwinan.. Tapi, hari ni terpaksa mengikut Mak n Abah ke Majlis Perkahwinan anak-anak kawan dorang... so, apa lagi?? bila diajak je, dalam fikiran tu dah teringat NASIK MINYAK yang menggerunkan!!! alamak?? camne aku ni?? Adooyai...

Nak tak nak..terpaksa le tanam semangat supaya tak curik2@berpura2 menyenduk nasik minyak pengantin tu... Camne pun..ALHAMDULLILLAH.. dapat jugak tahan nafsu nak makan nasik minyak... mana tak nye risau..sebab hari ni je ada 2 buah rumah yang melansungkan kenduri kawin anak2 kwn abah tu... BAHAYA WO...

Bila sampai je..tengok dulu lauk2 yang boleh dimakan.. dua2 buah rumah masing2 ade lauk ayam..hehehhe..MY FEVERETTO!! janji ada ayam, pasti amik punye.... so, sepanjang kenduri tu saya makan semua lauk pauk yang dihidang dan minum air sirap yang dah menjadi minuman rasmi bila ade kenduri kawin kat mane2 tempat pun....

Whatever it is, petang ni mesti workout bermati-matian untuk buang balik calories kenduri kawin td...( walaupun lauk-pauk tu tak habis dimakan!! ).. caiyok2 NiniE...

No comments:

Post a Comment