Monday, December 21, 2009

1st Day 5 DDP Menu...

Salam...
NiNiE nak update menu untuk hari pertama 5 DDP...
Alhamdulillah...harini berjalan seperti yang dirancangkan...tidak goyah walaupun meneman emak kesayangan makan cendol dan rojak mee di restoran kesukaannye....
Waaa.....berjaya jugak NiNiE sekarang tutup mata dan pekakkan telinga bile nampak dan dengar orang makan sedap2..huhuhuhuhu....
Takpe2...tak lama pun..NiNiE target 6 bulan je nak kurus ni.....lepas dah kurus nanti..siapla....

Menu Hari Pertama 5 DDP



Sarapan ~ Air Lemon + Sebijik Plum + Sebijik Limau Kecik



Tengahari ( 11.30 pgi ) ~ Salad + Air Kosong



Petang ~ Seekor Ikan Kembung Kukus + Air Kosong
Malam ~ Seekor Ikan Kembung Kukus + Air Kosong

Workout :

Pagi ~ Jogging 3 Round + Senam Aerobik Thai n Core Rhytms
Petang ~ Jogging 2 Round



3 comments:

  1. cayalah dini...semoga sukses..akak pun dok kuatkan smgt...wp berada di rumah family...mkn sekdarnya aja..wp mak masak bagai nak sedap..hehe

    ReplyDelete
  2. First day diet ekk...? caiyokk Ninie U can do it tau! menarik sungguh menu2 awk tu...:)sangat mengancam!

    ReplyDelete
  3. NiNiE to Kak Mia -
    hehehe..time kasih kak....nak diet kene lah tutup mata kan???hehehe...

    NiNiE to Gergasi Pink -
    menu ninie ni pun biase2 je..walaupun ninie tak suka mkn ikan..tp time nak mendiet ni kenelah makan jugak...waaaa...thanks..

    ReplyDelete