Wednesday, December 30, 2009

Hot Story END Of The Year!!

Salam...
Dah lama rasanya NiNIe tak tulis ape2...huhuhu..rindunye nak story pasal banyak perkara...
Apakah perkara2 tersebut???
Hehhehehhe...SURPRISE!!!

TODAY IS....




Alhamdullillah...akhirnya tiba jugak tarikh hari lahir saya yang dah lama ditunggu2 ni...
Maklumlah...lahir hujung tahun la katakan....
Semoga saya beroleh keberkatan dari ALLAH S.W.T, dimurahi rezki...beroleh kejayaan..dan
dipanjangkan umur....AMIN....

Sebenarnya..banyak yang dah berlaku sepanjang tahun 2009 dan sepanjang saya hidup selama 26 tahun ni... Ada yang baik dan ada yang buruk...tapi..semuanya saya ambil untuk dijadikan iktibar dalam meniti kehidupan di Bumi ALLAH ini...
Hadiah yang paling berharga untuk saya tahun ini adalah....

SAYA DAPAT ANAK BUAH BARU!!!

ALIYA ALTAFUNNISA BINTI MOHAMMAD ASRAFF



Alhamdulillah...gembira PAKNGAH ngan MAKNGAH dapat BABY GURL!!
Semua kat umah Seremban gembira dengan kehadiran YAYA dalam keluarga kami yang baru dianugerahkan 3 orang cucu untuk NENET ATI dan ATOK AYOB...
Dan yang paling beerti ialah bila kehadiran ALIYA ni, berjaya lah kami menambah bilangan KAUM HAWA dalam keluarga yang sekian lama 26 tahun menanti... iaitu sejak NINIE dilahirkan dan dah besar 26 tahun, baru ALIYA menyusul dari belakang...
Yang lain..semuanya KAUM ADAM memanopoli FAMILY ATOK AYOB....hehhheee

Sebut je 2010 yang lagi 2 hari menjelma ni...huh!! Banyak azam NInIE nak capai dan impian sempena TAHUN BARU 2010....

Ape ek IMPIAN niNIE?


http://www.emocutez.com

  1. OF COURES... wanna LOSE MY WEIGHT!!!
  2. Sihat tubuh badan dan kekalkan kesihatan itu sehingga ke hari tua!!
  3. Tambahkan amalan ibadah dan kebajikan untuk bekalan kemudian hari...
  4. Kekalkan pointer dan kalau boleh nak dapat 4 flat sekali lagi... InsyaAllah
  5. Tahun 2010, mintak ditemukan jodoh yang sesuai untuk NiNie sebab nak kawin 2011 nanti!! Hehehhe......
  6. Nak jadik pegawai kerajaan yang sentiasa ade sifat ingin menambah pengetahuan, rendah diri dan menghormati org lain...
  7. Ingin mematangkan diri dalam kehidupan...
  8. Nak sangat mengembirakan orang tua selagi mereka ada hayat...
  9. HOLIDAY..HOLIDAY..HOLIDAY!!!
  10. Semoga TERCAPAI semua yang diIMPIKAN...AMIN...





5 comments:

  1. Happy birthday ninie...moga tercapai apa yg diimpikan ye :-)

    ReplyDelete
  2. happy birthday ninie ^^

    birthday ke 26 ke 27 ni?

    ReplyDelete
  3. Hi Ninie,

    First nak wish gak...Happy besday tuyu...
    kite hope SEMUA impian Ninie akan tercapai, insyaAllah ok...

    Yg penting teruskan usaha dan jangan sesekali mengalah orite!

    Happy New Year my sweet gurl Ninie and........All the best to you!

    ReplyDelete
  4. time kasih buat semua...
    hehehe..ninie baru je masuk 26 la....
    thanks for the doa utk ninie..
    insyaallah..semoga tercapai semuanye...
    yg penting...wahai cik gergasi pink!!! ingat...tahun depan kite mesti kurus taw...

    ReplyDelete