Monday, January 04, 2010

GO GO GURL !!

Sempena Tahun Baru 2010 ni, NiNIe dah menetapkan TARGET untuk menurunkan berat secara 'BERHEMAH'...hehehhee....InsyaAllah....
So, NiNIe nak try la jugak kan...target turun berat badan dalam sebulan yang pertama untuk tahun 2010 ni seberapa banyak yang boleh..kalau boleh nak 3 - 5 kg ke!!
Jadi...2hb Januari aritu..NiNIe dah update berat terbaru NiNie...
Alhamdulillah..NiNIe berjaya turunkan 5 kg sepanjang proses penurunan berat bdn nINIe dan sejak terciptanye BLOG NiNIe ni..
Chaiyok2 Gurl...u can do it!!

THIS IS THE RESULT....


NinIe amat mengharapkan yg akan terus bersemangat dan 'kuat iman' untuk meneruskan misi2 penurunan berat badan NiNIe ni...
Begitu jugak kat kengkawan blog yang lain ek!! Pastikan impian kita semua tercapai!!
Go GO GurL!!

8 comments:

  1. 5kg?tahniah...sangat2 ye..smeoga dikuatkan smgt g utk azam thn baru ni

    ReplyDelete
  2. thanks kak mia...mintak2 la ade semangat lagi..pasal sekarang kat muar ni makanan sedap2..tp alhamdulillah..so far masih bertahan n melihat2 je memember makan2..hehehehe

    ReplyDelete
  3. Ninieeeee....bestnyerrrrr! awk da turun berat TAHNIAH TAHNIAH TAHIAHHHH!

    Kita cuti lama, diet tunggang langgang huh bencikk! susah tul nak kawal nafsu makan ni kan kan kan...apapun all the best to you ok!

    ReplyDelete
  4. hehehe..tenkiu!!
    awak!!mesti KUAT taw..lupakan makanan!!!kite dah lama makan sedap....susah dulu sekarang senang2 kemudian!!!

    ReplyDelete
  5. cayok kak nini! hehe. slamat tahun baru ;)

    ReplyDelete
  6. Tenkiu mun...heppy new year jugak utk mun!!!

    ReplyDelete