Sunday, February 28, 2010

50 HARI DENGAN OAT....

Salam...
Sebenarnya..sejak dua minggu ni, NiniE tak Berapa nak menjaga diet
dan dah banyak kali kantoikan diri sendiri dengan makanan yang
berkalori tinggi!!! ahahhahaha...
Tak tahu kenapa boleh jadik macamni..n disebabkan itu jugaklah
berat badan NiNie turun naik 1.5kg+- dan tak stabil lagi...
Disebabkan itu, NiNie akan memulakan cabaran baru 50hari dengan OAT!!!
Cabaran khusus untuk diri sendiri ini secara rasminya akan bermula pada ~

ESOK HARI ( ISNIN ~ 1 MAC 2010 )

Buat rakan-rakan blog...sila beri semangat untuk NiNie... dan kalau nak join sekali pun dipersilakan.... Bukan luak apa pun..demi menjaga kesihatan diri sendiri jugak...
Chaiyok2 NiNie..Kembali Semangat Meneruskan Perjuangan!!!!

4 comments:

  1. Wow!! Gud luck..jangan lupa citer progress tau :-)

    ReplyDelete
  2. go nini.. gonini.. go nini... semoga berjaya...

    kalau akak... mmg suka dgn oats.. tapi nak buat tu yang malas.. kalau kat opis.. just masukkan 2 bungkus oats perisa coklat dlm air panas.. hirup... emm.. sedap..

    ReplyDelete