Monday, February 15, 2010

JOM RAMAI-RAMAI TAMBAH SAHAM AKHIRAT!!

Salam...
Dengar tajuk entry pun rasa cam pelik je kan?? Kenapalah dengan si NiNIe hari ni ek??
Sebenarnya NiNie just nak kongsi satu cerita yang lebih hebat dari cerita yang ditayangkan kat pawagam2 sekarang.. Ini bukan cobaan..Ini Betol-Betol....



SAHAM AK
HIRAT?? Apa tu....????
Sebenarnya, agak sukar untuk kita tahu BERAPA saham akhirat yang telah kita laburkan untuk diri kita sepanjang hidup... Soalan yang agak sukar untuk kita jawab sebab jawapannya ada pada diri masing-masing...
Selama ni mungkin ramai yang diantara kita alpa dan lupa tentang 'SAHAM' kita yang sejak lahir memang dah ada dalam BURSA SAHAM AKHIRAT....
Tapi, apa yang boleh membantu diri NinIE dan anda semua adalah 'keseriusan' kita untuk benar-benar menambah saham akhirat itu!!

Jangan RISAU..Jangan RUNSING!!! Antara salah satu perkara yang boleh menambah saham kita itu nanti adalah dengan membaca dan MENGHAFAZ AL-QURAN....
Sebut je HAFAZ...adoii..ramai yang dah mengeleng-ngelengkan kepala... Macam2 alasan ada kat kepala otak tu..sama lah macam NiNie sebelum mencuba hafaz Al-Quran dulu...
Bukan lah nak kata NiNie ni hebat sangat ke, alim sangat ke..tapi..biarlah orang kata..kita ni masih berpijak di bumi yang nyata...masih tahu dan ingat tentang agama kita... InsyaAllah...



Tentu ramai yang nak tahu teknik termudah untuk fahami Al-Quran dan HAFAZ Surah idaman tanpa ada masalah dan teknik ni amat sesuai untuk mereka yang rasa cam diri mereka ni sibuk sangat sampai takde masa nak baca dan hafaz Quran...
So...sekarang..takde la alasan-alasan untuk taknak baca dan hafaz Quran....

CAMNA CARANYA???
Senang je...

1. Perasan tak ade banner kat atas sekali dalam blog NiniE ni???
2. Anda hanya perlu KLIK sahaja banner tu
3. Then, NiNie akan dapat PAHALA menyebarkan sesuatu yang sangat berguna kepada anda sekaligus TAMBAH SAHAM AKHIRAT kita bersama....Terima Kasih semua!!
4. InsyaAllah... Semua persoalan anda akan terjawab dalam CD tu nanti...
5. Kalau ada ape2 masalah atau comment jgn malu2 tanya NiNie....

Semoga apa yang NiNIe usahakan ini akan berjaya...membantu diri sendiri dan rakan-rakan dalam memperjuangkan AGAMA ISLAM yang tercinta... Amin...
Jumpa lagi...



No comments:

Post a Comment