Saturday, May 15, 2010

Ke Mana Hilangnya Semangat Aku???


http://www.emocutez.com

Salam..
Pergh..Ni dah masuk pertengahan bulan 5 untuk tahun 2010..
means that tinggal lagi 7 bulan untuk aku meneruskan perjuangan nak menghapuskan lemak degil kat badan aku ni...
Tapi...ke mana hilangnya semangat aku mula2 dulu???
weh....kenapa semangat ni kejap naik kejap turun ek...???
Cakap berkobar..tapi ntah bila la nak start serious....
Plizzz la NINIE... Tolong la wei... Jangan buat malu jer...
Kengkawan..korang ade rase benda yang sama tak macam aku ni????
Nape ek???.....
Bila baca blog orang lain yang dah berjaya..rasa berkobar2 jer... nak jadik macam dorang jugak!!!
Tapi..ntah bile la nak rase jadik macam dorang2 tuh...
Dear Semangat.... kembalilah kau disisi ku ( ceewah.... puitis plak)
InsyaAllah....semoga semangat nak ber 'DIET' akan kembali ISNIN ni...hehehhe
pasal...aku dah sediakan STRICT SCHEDULE untuk aku selama sebulan....
Mulai 17 MEI 2010 ~ 7 JUN 2010....
Wish Me LUCK!!! Yey...

http://www.emocutez.com
LoVE,


1 comment:

  1. mia pun dh 2 minggu x senam ni..semangat turun naik..cuma ble makan kena mau jaga byk aaa...alhamdulillah berat msh maintain

    jgn pts asa ya...chaiyok,dini

    ReplyDelete