Tuesday, June 01, 2010

Wakakakaka...kelakar betol la....

Salam...
Tadi tak de mende nak buat kat rumah selain edit kerja2 BANCI..
Tengok Blog2 kawan2..masing2 dok tgh mencuba gambar pic untuk 20 tahun akan datang..
memang lawak dan takotnyer.....hehehehehe...
sebab..rupa NiNiE dah macam NENET ATI sekarang dah.....hehehheheh
Jom tengok ape hasil nyer......
Jangan Gelak plakz ek.......
Try la kat sini : www.in20years.com



hahahaha...nenet yang cantik..siap lentik bulu mata wooo...



ni sebijik Nenet Ati kan???? hahahaha



Nenet pakai spek pasal dah tak nampak...dari muda sampai tua asik rabun je... :)


LoVe,



Berjaya ke tak???

SALAM...
Minggu pertama diet...kira ok la..ade turun sikit..
Minggu kedua diet..HAMPEH!!!! pasal NiNIE keje BANCI...perlu makan dan minum...
tapi yang bestnyer berat tetap maintain.. nasib baik tak naik banyak....
Minggu ni minggu ketiga NiNiE diet dan nasib baik la kat umah mak....
kalau kat KL..habis la nampaknya diet NiNIE...
Camne pun..kene berusaha jugak agar tak terlalu banyak makan dan makan dan makan....
hehehehe....

http://www.emocutez.com