Tuesday, June 01, 2010

Wakakakaka...kelakar betol la....

Salam...
Tadi tak de mende nak buat kat rumah selain edit kerja2 BANCI..
Tengok Blog2 kawan2..masing2 dok tgh mencuba gambar pic untuk 20 tahun akan datang..
memang lawak dan takotnyer.....hehehehehe...
sebab..rupa NiNiE dah macam NENET ATI sekarang dah.....hehehheheh
Jom tengok ape hasil nyer......
Jangan Gelak plakz ek.......
Try la kat sini : www.in20years.com



hahahaha...nenet yang cantik..siap lentik bulu mata wooo...



ni sebijik Nenet Ati kan???? hahahaha



Nenet pakai spek pasal dah tak nampak...dari muda sampai tua asik rabun je... :)


LoVe,



3 comments:

  1. hehehe kelakar tul lah maklam betul sebijik nenet ati gambar no.2 tu. akak pun nak try lah.

    ReplyDelete
  2. Try2..jgn tak try..nnt kasik tgok ninie ek!!!

    ReplyDelete