Thursday, August 05, 2010

PROGRAM INTERVENSI OBESITI

Salam...
Actually Ninie just nak bgtaw...pengalaman mula2 masuk lapor diri kat PKD Hulu Selangor....
Hari first lapor diri kul 8 pg...tetibe je dah kene hantar g kursus TB kat Genting 3 hari.. kul 8 pg lapor diri..kul 2 ptg dah sampai Genting..... hahahaha..memang la seronokkan...

Minggu kedua pulak.. IKK panggil...sambil tunjuk satu surat...
sebenarnye dalam surat tu memang takde nama Ninie....tp tajuk surat tu lebih kurang camni la bunyiknye :

PROGRAM INTERVENSI OBESITI UNTUK KAKITANGAN PEJABAT KESIHATAN DAERAH HULU SELANGOR

Boleh pulak pastu IKK Ninie tanye " Dinie..u rasa u masuk dalam golongan yang perlu hadir ke tak dalam program ni besok petang??"

Pergh............bedesing telingo den donga @!!!**!(!**!!!xxXx
hahahaha... :)

Masa masuk bilik meeting untuk program tu... dorang dah sibuk2 perli... "ha..kite ade ahli baru ni!!" " ni la Vice-President kite weh!!"
Mmg cukup bersabar.....

Sejak dari haritu....mmg dalam hati rasa "aku sambut cabarang ni..korang tengok la ape akan jadik kat aku 6 Bulan akan datang......"

Program ni kene timbang berat..bg gambar sebelum program..BMI... mcm2 lagi la..siap ade fail peribadi n yang paling penting.. program ni selama 6 bulan n ade HADIAH untuk pemenang yang turun berat badan mengikut peratusan ( Ala2 THE BIGGEST LOSER la...)

Alhamdulillah...skang dah seminggu NiNie diet n start masuk GYM...
Nak jugak rasa org tabik maut kat kite kan.... :)
Adios.......Chaiyok2.........